torsdag 3 juli 2014

Dag att börja blogga igen.......

Oj vad det var länge sedan jag skrev i bloggen! Närmare bestämt 1 1/2 år sedan, nästan......

Ja vad har hänt under den tiden tro? Skulle jag skriva ner det skulle det ta lång tid att skriva och lång tid att läsa. Jag tror att jag visar dig lite bilder istället! :)


I mars firade vi fyra födelsedagar var av två av dem var dessa småttingar. Som egentligen firade sin 16:onde födelsedag! Liten blir stor...
 



Jag gjorde en lampfot, som jag länge tänk göra.
 
 
Koftan blev färdigstickad, uppklippt mitt fram och knappar isydda.
 
 
Dubbelvirkade grytlappar.
 
 
Vårt hus fick isolering, det fanns ingen tidigare, nya fönster och liggande panel! Det blev så fint, så fint, precis så som vi ville att det skulle bli!
 
 

 
Vi var vid en sjö en sommarkväll men, alldeles för kallt för att bada!
 

Familjen besökte äldsta dottern som flyttat till London för ett kort tag.
 
 

 
När vi kom hem från London hade vi fått tillökning! Två små lamm hade kommit, varav ett inte blev accepterad av sin mamma!! Lilla Tilda blev vårt flasklamm som följde efter oss vart vi än gick.
 
 
Fortsättning följer på grund av att min dator och mobiltelefon inte är riktigt sams just nu....
 
Så over and out!
 
Carin

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar