tisdag 5 augusti 2014

Det vackraste jag vet.......

Idag för 19 år sedan var det en extremt varm lördag.

Hur kan jag komma ihåg det?

Jo för det var en alldeles speciell dag, lördagen den 5 augusti 1995.
Vår bröllopsdag!

Vill här spela en sång för dig min vän och make <3

Övriga får också lyssna!


Jag var hos min frisör Annika för att hon skulle göra en vacker
brudfrisyr med mitt hår. Hade "sparat" håret för att det skulle bli långt det skulle sättas upp och göras massor av lockar.

Sedan åkte vi vidare för fotografering hos en fotograf i Huskvarna.

Minns att det var supervarmt!

Vigseln var i Hakarps kyrka som ligger i Huskvarna.
Vi var allt lite nervösa.


Familjen 
M var 5 år och tyckte att det var ganska spännande.


Våra brudnäbbar och vår tärna Annika & marskalken Niklas.

(Tygbakgrunden tänkte jag inte på den dagen men när jag såg fotona så förstår jag inte hur de kunde ha det!! Hemskt!!)


Brudnäbbarna



På den tiden kunde brudbuketten lämnas in för torkning
och uppsättning i en ram. Kommer ihåg att det var ganska dyrt men det var det värt Anna-Lena.....


Pernilla var den personen som gjorde att vi, en Smålandsflicka & en Västgöte, träffades! Men, Pernilla fotot på dig och Lasse saknas fortfarande i vår pärm som ni satt ihop med alla gäster!! 
Ni hade hittat på många bra upptåg under kvällen men också lagt ner mycket arbete innan. Återigen TACK!

Inbjudna gäster var ca 65 st blandat vänner och släktingar. 


Våra föräldrar ställde ju också upp med att dekorera och göra fint med blommor, förbereda mat mm.
Ni är underbara, då som nu!



Dessa ynglingar dök ju inte upp förrän två år senare.....


Du och jag!
eller 
"Vi och vi"

Carin




2 kommentarer:

  1. Oh, Carin vad ni har varit ute mycket roligt och vilken god mat ni ätit.
    Visst finns det helt fantastiskt mycket att göra i Sverige speciellt i år när vi även haft vädret med oss så blir det ännu bättre.
    Ha nu en skön vecka.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Ja när jag tänker efter så händer det ganska mycket fast vi kanske inte riktigt tänker på det! Sommaren har varit skön med "gott och blandat"
    Kram Carin

    SvaraRadera