lördag 12 januari 2013

Gott Nytt År!

Ja då har 2013 startat och arbetet har åter kommit igång efter ett par veckors jullov!

 

Jag har haft en del att pyssla med, sticke alltså, så snart är min kofta klar bilder kommer senare.
Julen gick som planerat startade hemma hos min bror och hans fru för att sedan avslutas hemma hos svärmor och svärfar. Lika trevligt att träffa släkten.
 
Har också hunnit träffa vänner och bekanta som vi inte träffat på ett tag vilket också är roligt. :)

Nyår blev väl kanske inte riktigt som vi tänkt oss då J skulle köra en endurotävling och körde omkull och bröt armen! Så vi båda satt från
kl. 14.00 - 22.00 på akuten och J blev inskriven på barnavdelningen för att sövas ner på nyårsdagen. Hemma väntade mannen och våra gäster i badtunnan på att vi skulle komma hem.
Så årets första dag satt vi på barnavdelningen, jag hade med sticket som tur var, och J kollade på tv. Kom dit kl 8.45 och åkte hem 21.30......
Är glad att sjukhusen finns och att vi fick komma men att det ska ta SÅ lång tid!

Nu ska jag strax fara i väg på möte inför årets SM-tävling i motocross!

Så Gott Nytt 2013 over and out

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar