onsdag 27 maj 2015

Vart är vi på väg??

VART ÄR VI PÅ VÄG??


1. Åker från liten radby


2. Passerar liten sjö.


3. Fundera på om det kan vara vänster eller höger....


4. Vidare förbi en mosse där två personer
intar sin frukost. 
(Undrar förmodligen vad det är för typer som åker 
runt och fotograferar!!)


5. Kommer ut på 90-väg med skog på båda sidor,
har passerat mindre samhälle


6. Vad nu! Åker av E4:an! Mot en rondell!


7. Åker in i en lite större stad.


8. Åker över en bro och sjön med samma namn 
som papperstillverkaren


9. Ny rondell med blommande träd


10. Åker av E4:an mot lite mindre stad


11. Passerar sjöodjur


12. Åker just förbi en del som för många år sedan
blev utnämnd till Sveriges vackraste väg


13. Men vi fortsätter på en mindre väg och
kör förbi stor fruktodling


14. På vänster hand Sveriges näst största insjö


15. Framme vid vårt mål!

Vet du var vi hamnat?



Paradiset!


Mina fina flickor har tagit med mig ut på morsdags-
äventyr!


Tror bilderna talar för sig själva....


Nostalgi

Bakning på gång!




Melonsmak, som vi fick ett provsmak av


Pappersinslagning


Klart!


Ett måste när du kommer till GRÄNNA!


Ett besök på Grännaberget och du får denna
vackra utsikt....


....och får passa på att äta en god räkmacka!


När vi åkte hemåt passerade vi Jätten Vist, minns du
hur historien var?
Om inte, så får jag berätta den en annan gång.


Dagens inköp!
Häxvrål till mig själv,
Whiskypinne till Maken,
Kärleksstång åt jag upp själv!
Blåbärslakrits är L:s och
Skitgris till sonen.


TACK,
För en roligt utflykt!
Älskar er <3

Min kofta är klar!
Jag känner mig SÅ nöjd med den!



Ha en fortsatt trevlig onsdags kväll!

Carin

3 kommentarer:

  1. Så fin koftan blev och så roligt med hemlig morsdagsutflykt med döttrarna :-)

    SvaraRadera
  2. Härlig bildkavalkad...bra fångat...goa tjejer...vacker kofta.... god natt!! 😉

    SvaraRadera
  3. Att få åka ut på äventyr i trevligt sällskap, skratta & ha kul är bättre än en sak! Som sagts tidigare jag är så nöjd med min kofta 😀
    Kram på er!
    Carin

    SvaraRadera